Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 fuh fuhh , tiup sikit , berhabukkkkk , hachummm :)
sememangnyaa mood nak update blog tak ada sangaaaaat , menangis merenggek renggek taknak update belog , sebab dah malas sangaaat , dan sekarang viewer merajuk dengan akuuu , okaay fine , im sorry guyss :( setelah beberapa lama aku menyepi , lama jugak la aku tak sentuh belog akuuu , aku menangis , lebih kurang 3 minggu jugak laaaaa :'( okaay aku sedang menangis sambil lap hingus sikitt , err -____- macam macam jadi tau korang , and aku mampu tunduk dah senyum , bila orang tanya mengapa , kesihatan yang aku salahkan , tak apa laa kawan kawan , aku dah biasa dengan semua nyaa , aku tahu korang kesiankan akuu , tapi tak apaa , aku tahu jalan cerita hidup aku macam mana , aku still boleh bawak cerita akuu , aku pelakon dan aku laa pengarah dalam cerita aku , apa aku nak buat aku buat , tetapi , cerita aku ditentang kuat oleh kedua ibu bapa akuu , aku sedih , memang tak terkata , tapi apa aku nak buat , aku kena redha apa yang boleh aku bantah , aku bantah , kalau tak boleh , aku kena redha laaa , insya allah apa yang aku rancangkan berjalan dengan lancar 


dan sememangnyaa , aku tak akan balik sarawak dah , okaaay . insya allah , kalau diizinkan tuhan untuk aku belajar lagi , aku akan sambung dekat unikl , tak apa , aku tabah nak hadap semuanyaaaa , aku tabah . aku kan kuat , walau apa jua dugaan aku harus tabah , kalau orang , kalau nak berjaya , mesti ada onak duri yang harus ditempuh , so aku nak bersabar , tak rugi kalau aku banyak bersabar , semoga tuhan terus berikan aku kekuatan :D malas nak thaipp . 

kbai :D
"fuh fuhh , tiup sikit , berhabukkkkk , hachummm :)" was Posted On: Monday, November 21, 2011 @5:14 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ