Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 19 october 2011 :D chilling with them :D
hari tu keluar dgn first time nyee dlm wallet just only have $50 :( grr , mmg duet tu untuk jalan dah makan dan enjoy jee , ok fine , aku redha lagii , then naik bus sume . dah sampai mid . lps tu pgy vincci , sumpaaah kasut merak tu menawan hati aku , comel okaaaay , buat aku geram dan tertanya tanya bila ayah nak bagi duet untuk melepaskan nafsu ranjang aku untung shopping :( hmpp , sodih bila ayah tak kasi duet lebih hari tuu , aku rasa nak menangis je time tuuu , serious neh , aku tak tipuu , kau tgk la muke aku yang sodih kat lua neh bila tak dapat shopping :D hehe . masam jee kan muke aku :( yelaaa , aku nak kasut merah tuuuu , lawa wehhhhh !!


happy lagi la masa neh . comel je aku dari rumah kaaaaan :D


tgk laa muke aku tuuu , dah nak start kerutkerut daaaah , lps neh nak beli cincin besa besa pulak , haha 



dari kiri ; shima . nisha . AKU . ziqa . zatie . faz :D


again :D depan garden pulaaaaak , kau hado cenggini ? tak hado kaaan :P


time neh aku lak yg menjadi photographer yg hebat tuuu , amek kaaau . tengok dari angle mmg betul macam seorang yg betul2 professional mengambil gambar yang begitu gaaah ! haha , kau ada cenggini ? tak ada kaaan ;) haha , dari kiri aku persembahkan , pembarisan kawan kawan aku , ehh , barisan laa :D faz , zatie , shahrul , ziqa . nisha . neff and shima :P best la lepak dengan dia org , activity kami window shopping and main bowling :D hebat kaaaan , kalau nak tunjuk markah kat sini , mmg malu la mereka mereka semua tuuu , malu dengan markah sendiri , hahaha , nak aku tunjuk ke ? saaat na :D


*kelik untuk tumbuhbesaaaaarkan badan :D hehe 


*kelik untuk tumbuhbesaaaaarkan badan :D hehe 

ada dua team kat situ , almaknanyaaa , kau hitung la sendiri , sapa lagi tinggi , hehe

malas nak cerita panjang dah , hanya kau dan kau dan kau yang memahami :D 

kbai 
"19 october 2011 :D chilling with them :D" was Posted On: Thursday, October 20, 2011 @11:35 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ