Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 nantikan transformasi yang agak ketara , dari dina kepada lisa surihani :D
haha , aku tak ada idea nak hapdet apaaa , serius :( tak tahuuu , dengan harapan visitor kat blog tak berkurangan :D insya allah :D biasa laa org malas update blog , hasinya punn malas laa kan :D 


masa untuk aku mentransformasikan diri sendiri :D hehe 



seorang gadis riang yang selalu bersama babynya :D


seorang gadis songsang tetttt :D


seorang gadis hyper diwaktu pagi walau mata tahap nak pejam dah dalam class


gadis kampung yang selalu menjaga reban ayam dah itik ayahnya 


menjaga itik2 ayahnya dengan penuh kasih sayang :D

*malas nak cerita panjang , otak aku tak boleh berfikir buat masa sekarang sebab kepala aku macam nak tingtongg , aku masih tak tidur since semalam , gilaaaa tak ? hahaha , kau ingt aku main main keeeeeee ? aku tak tido lagi wehhhhhh , :P


*perasaaaaan comel kaaan aku , nmpk bulu mato panjaaaaaang tak ? hehe 

"nantikan transformasi yang agak ketara , dari dina kepada lisa surihani :D" was Posted On: Saturday, October 29, 2011 @10:10 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ