Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 PENAT BEST GILAA !!
 act hari neh ingt nak keluar watch movie and main bowling rasanyaa , plan cerita neh pagi tadi , mmg terbaik la kan , ingt nak lepak dengan bobo teman die jumpe tengku , sekali mlm tadi cancel la pulak laaa kan , sekali aku macam kne pergi putrajaya , penat gila la kaaan , pastu macam boring dok rumah , text zatie and mira nak keluar semua , neff comfirm , zatie taktau , mira comfirm , susah jugakan , sat g zatie majuk , so kmek org ingt mok pgy malam , sekali neff date dgn gf , adehhh , haha , pastu ternampak tengku hapdet kate sodihh , haha , aku punn memulakan kerja menyuruh neff hangkutt , hehe , amek myra , aku and bobo , pastu pecut pgy UPM ,aku mmg tak pernah pijak tmpaaat tu , haha , sri kembangan je tahu , hehe , redah jugak laaa , mengelentong tengku sume , sekali bawak bobo :D hehe untung laa org dah GRAD ! jelouse !!


neh muke org dah grad ! kasut punn tak pakai 


comel kan bunga yang bobo beli nehhh 


org neh melaram pakai bunga org , beli laa sendiri 


neh punn sama , verangannn !

*malam lepak la pulak , amek zatie , pastu dah nak gerak , pastu terpaksa amek arep , die kata tak brother laa naik motor , ok fine areppp !! amek die , then gerak pgy murnii , terbaikkk ! kenyang sumee , 


muka lapaaar >,<


muka dah kenyang punn :D sodaaaaaap


semua ada , tapi blurrrrrrrr

*okaaay la , aku balik , aku pun hapdet setatus bbm , mmg comel laa kan , aku rendu semua laa act :D farah dgn fahmi tak adaaa . renduu , nanti kita plan tau , sama sama , nanti aku bawak camera besaaaar okay kaaawan , and motif nya disini , kau nampak gambar kat bawaaaaaah :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

|

die punn nak jugak rendu kawan kawan GSC die , haha , yela emal !!

kbai !!
"PENAT BEST GILAA !!" was Posted On: Monday, October 17, 2011 @1:06 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ