Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 tak suka bila org suka tokok tambah nama aku :S
nampak taaaak kat atas nun :D susah ke nak sebut NORASMIDAR , mcm mana nak sebut ? nor-as-mi-dar :D clear taaaaaaaaaak ? kan aku dah benggang bukan la nak marah , tp mcm pelik laa bila aku dengar ada H kat belakang , lagi lagi si nafisah . die panggil aku MYDAAAAH ! bila masa dalam surat beranak aku mcm tu ? isk , bagitahu ayah kangg , ayah , tuka nama kakak balik boleh taaak ? letak laa ziana zain ke , apa keee , tengok org salah sebut nama kakak , takpa laaa , yang penting kakak bangga , nama kakak ada dalam buku sekolah , MYDAH pun MYDAH laaa , yg penting dalam surat beranak NOR-AS-MI-DAR BIN-TI ID-RUS   , tahu dah kan macam mana nak sebutttttttt ! 


kbai :D
"tak suka bila org suka tokok tambah nama aku :S" was Posted On: Monday, October 17, 2011 @3:55 PM | 1 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ