Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 bohringgg , bohsaaan :D ada sesapa nak bawak aku jalan KL :D haha ,
baru berapa lama aku tinggalkan sarawak , dan aku telah merendui mereka :( nak sarawak , cepat laa nak balik sarawak , nak jumpaaaaa tettt :D hehe , tak dapat jumpa awak , dapaaat jumpe muka macam awok punn tak apaa :D 


nak tahu sebab musabab nak balik sawak taaak ; duduk rumah makin gemok sebab asek masa dan makaaaan :( tak sukaaa , and kalau dok sawak makann masa lapar jee , dok rumah , tak lapa punn makan , isk , tak suke laa macam tuu , gemok daaaah balik :D and paling penting ada bear besaaaaaaaaar :D hehe , kau ada ? 


haha , boleh main make up2 dengaaaan roomate :D kite buat muke die , dia buat mukaa kitaa , haha , awak ada ke macam tu dengan roomates awaaaak ? tak ada keeeen :D


tengokk , kite mmg ahh suke make upp , sebab nampak macam comel keeen :P haha ,


ehh , kalau tgk gambar atas nehh , nampak mcm kebar kitee keen , alaaaa , kembar kitee , nak tgk die taaaak ? sat ehh :D


haha , sama kaaan , kau ada muke macam die ? aku insan terpilih laa rasanyaaa , ya allah perasannya , 

k bai :D


"bohringgg , bohsaaan :D ada sesapa nak bawak aku jalan KL :D haha ," was Posted On: Tuesday, November 1, 2011 @5:56 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ