Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 sakitnya hati hanya allah je tahu :(
nampak je aku macam senyum jee kan , padahal hati aku snagat laa sakit , ya allah , sakitnyaa hati akuuuu , apa aku dah buat nehh , apa aku nak sebenarnyaaa , apa yang aku , aku nak IS ke P neh , ya allah :( IS mmg dah tanak layan aku langsung sekarang , langsung okaaaaaay , IS boleh pulak suka kat kawan die , omg , apa aku nak ckp , apa aku nak ckp kat diee , haihh , secara jujur la kaaan , mmg la aku sayang kat dieee , sangat laa okaaay , mana la boleh taaak sayang , lama kot aku dengan die , haihh , kalau P pulak , mmg aku syg die , tapai apa yg aku buat punn aku tak tahuu , aku rasa aku mcm main2 jee dgn P , tapi seyes aku masih sayang dua dua , ini ada laaaah masa yang lama aku single , sodihhh :'(


*tgk laaa muka budak sedihh :'( haha 

okaaay la kan , aku nak cakap nehh , ada oraaang kata muka aku macam dina ? ada sama kee ? haha , aku rasa tak sama punnnn , haha , jum buat perbandingaaan , hehe , jaaaaaaaap , selamat memasang mata anda , jangan nak muntaaah la okaaay :D



*neh dina :D ada sama macam aku keee ? hehe 





samo ko ? agaknyaa kalau aku colour rambut comel sikit ahhh , baru sama rupa dengan dinaaa :D kankan :DD comel jugaaak apa rambut hitaaaaaam ,. coool nak mati , kau hado ? 


haha , kbyee :D :P


"sakitnya hati hanya allah je tahu :(" was Posted On: Monday, October 24, 2011 @9:37 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ