Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 byebye sarawakian :D im gonna miss you , like seriously guys :(

dengan terpaksa aku menaip entry ini . aku dah merindui kawan kawan aku dekat kota samarahan sarawak :D selamat menempuh cabaran sebagai seorang mahasiswa dan mahasiswi koraaaang , seriously aku rendu korg dah sekarangg :'( renduuuu :( nanti cuti roger roger laa okaaaay , dah rendu korg , jaga diri kat sana :D



AP 116 1A jun 2011




kita kawan kan koraaaang , im gonna miss my deanlist , enut , yaya ; sory for everythingg , yang lain punn aku renduu jugaaak , sangat sangat , rendu nak dengar gelagat korang yang tak serupa orang yang dalam class tu , like seriously laa weh , susah nak dapat classmate satu kepala macam koraaaang . koraaang jangan lupa aku tau , aku rendu korang gila nak mati , good luck dalam semester konon senior neh taaaaaaau , rendu sangat dah neh , okaaay aku nangis sebab rendu koraaaang , rendu haihh , semua laa koraaaaang , nanti ada masa aku lepak sana jumpa korang semua laa okaaay , i miss you guys , pls keep in touch dengan aku taaaau , jangan nak sombonggg , till then guys , i love you :D
"byebye sarawakian :D im gonna miss you , like seriously guys :(" was Posted On: Monday, November 21, 2011 @5:54 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ