Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 semakin mempunyai minat yang teramat sangat pada dunia blogging :)
cewah , tanak kalah kaaan . biasa la kan . semakin membara bila tengok BE cik epal yang meletup tuh , adeh , nak bergegar rasa jantung bila tengok cik epal punya BE , masih dalam pertanyaan , macam mana la die bolay dapat BE yang sebanyak tu , omaigod , aku jeles dengan cik epal , cik epal , malam neh saya nak pegi serang BE awak okaaaay ?


okay la , sebentar tadi terpegi melawat yuyu zulaikha yang comel uhh , adeh , comel nyaa die . macam anak kucen :P haha , joke okaaay yuyu comel . semangat berkobar kobar bila baca entry die untuk meningkatkan traffic , perghhh . di saat tuh jantung gua betdenyut 400 km/j wa cakap , haha , sebab wa punn nak jadi macam die , hebaaaaaak ! uwaaaa , nak jadi hebaaak macam doraaaaaang , abang nuffnang , bagi BE lebih sikit yeee , lepas tuh saya janji tak kacau abang nuffnang dating dah okaaaay ? haha 


sory laa , aku dah macam mata duetan kaaaan , tipu laa kalau kau tak suke duet , tipu laa kalau kau tanak duet , sumua tipu kalau kau tanak duet cara halal kaaaaaaaaaan ? wek ! kau penipu 


okay , entry neh memang entry sebelum tido aku , aku na update neh pun sebab maseh berbangga atas kejayaan sendir , auwww , perasaaan kuad neh , okaaay laaa , tadi ayah aku merajuk sebab mak tak masak , then aku dikerah untuk ke dapur untuk mencuci apa yang patot , whaaaaaat ? aku lagi , agak nya aku memang sesuai jadi tukang cuci kooooot ? hmp 


ayah masak tadi , aku taktau apa die masak , aku rasa die maen campak jee kod demua bahan bahan dieee . haha , yang penting aku takan sakit perut sebab aku tak makan punn , mesti kecik besar kecik besar jeee kan hati ayaaaaah , uwaaaa :(


tangan agak penat berceloteh , mulut agak penat menaip , ehh , salah laaa , betulkan sendiri laa ayat tuh okaaay ?


kbai :) salam sayang dari saya :)
"semakin mempunyai minat yang teramat sangat pada dunia blogging :)" was Posted On: Thursday, April 21, 2011 @11:41 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ