Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 bila kerinduan bertandang di hati . hati mula sayu . hanya pesanan ringkas menjadi peneman setia
haha , poyo taaak title akuu , gilaa ahh , macam merindukan kekasih kaaan , haha . lawak laa pulak bila aku baca title tuh berulang kali , nak gelak guling guling jeek rasa :P kenapa gua letak gambar kat bawah neh , sebab gua suka laa , sebba time neh rambut gua ala ala lawa macam tuh , uwaaaa , nah besen . pegi muntah puas puas then baca entry neh balik okaaaaay ?

cehh , okaaay laa kan , kenapa gua suke kaaan , sebab musabab nya adalah . rambut gua colour cokelaaaat , auw , sua sukee , sua tak colour rambut punn okaaay masa neh . kira masa neh gua sayang gilee ahh kat rambut gua , ini awal tahun gua potong rambut gua , neh pendek lagi , sekarang rambut gua dah panjang , kalah mak lampir okaaay ?

tengok laa . gua memang suke mengarut okaaay , sekarng gua rendu pada sahabat / adek adek / kawan kawan / kekasih laama / cikgu cikgu :) cehh , kekasih lama yang tak boleh tahan tuh , siapa la yang bernaseb malang yang aku rendui tuh , seriouse kau laa malang sebab aku rendu kau , kalau aku rendu kau , apa jee aku buad kat kau , paling tidak punn , kiss u thru the phone :P haha 

rendu pula bertandang bila teringat zaman silamku yang ntah dari mana dia datang sampaikan aku taktau nak cakap apa die . sebab nak suruh die pergii , haihhh . sedih kan bila macam neh , orang laen berbahagia , aku keseorangaaaan , :(

takpaaa la adek sayang kan ade , buah hati sayang kaaan ade , cehhh . nampak beno nipu nyaaaa , tadi kata tak ade , haha , maaf laa , ini entry perasaan berbaur menipu , uwaaaaaaaaaaa :'(




kbai , salam sayang dari saya :)
"bila kerinduan bertandang di hati . hati mula sayu . hanya pesanan ringkas menjadi peneman setia" was Posted On: Thursday, April 21, 2011 @6:54 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ