Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 kawan selamanya ? sampai bila
okay la korang , ini mengenai sahabat . yela . aku admit la kan , lepas sekolah semua kawan kawan kita berubah , bawa diri masing masing , semua lupa , kawan kawan lama semua tinggal , mula la terkinja kinja dengan teman baru , aku tak kesah , semua tu tak salah , at least please la spend time sedikit masa untuk kawan lama kau , jangan nak kawan nan kawan baru then kawan lama tinggal macam tuh , bilaa sua , mula laaa , wehh , aku rendu korannnng , macam tuh ke nama BEST FRIEND FOREVER ?


okay , tujuan aku bukan la nak bercerita pasal sahabat , tapi lebih kepada activity sewaktu di asrama dahulu , semua buad sama sama , rendu nyaa , hanya haty yang meronta jek tahu bertapa rendu dan sayang nya pada rakan seperjuangan aku dahulu <3 rendu sangat kat korang wehhh , rendu gila saat macam neh ;



berterima kasih atas rakan rakan yang bertungkus lumus mengajar aku dikala peperiksaan menjelma , alhamdulillah , setiap dugaan yang datang pasti ada hikmah nyaaa , insya-Allah :)



setinggi tinggi penghargaan kepada mereka yang terlibat :
  1. BLOCK FITRAH 
  2. KFL 1 09 / 10
  3. KFL 2 09 / 10
  4. SMTSA BATCH 09 /10
  5. PUAN ROHIZAN 
  6. PUAN NORAZIMUN
  7. PUAN SURIANI 
  8. PUAN SHERRY 
  9. ENCIK KHAIRUL ADZLAN 
  10. ENCIK IBRAHIM 
  11. CIKGU NOOR 
  12. MISS FATHIAH 
  13. TENAGA PENGAJAR KFL 1 09 /10
  14. DORMATE'S
  15. CLASSMATE'S
  16. PARENTS 
  17. COUSIN 
  18. MAKCIK CANTEEN 

thats all la kod , andai kata aku terlupa nak selitkan nama kau , aku nak kau tahu yang aku dah selitkan nama kau kat hati aku , dan tak perlu ada sesiapa yang tehu tentang apa yang aku rahsiakan :)
"kawan selamanya ? sampai bila" was Posted On: Sunday, April 10, 2011 @5:01 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ