Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 a day to remember


pagi yang gelap kini sudah terang , aku adikmu dan engkau abang , aku amat merindui kamu :)

haha , pagi2 neh aku bangun dengan harapan ade mende yang bolah dimamah didapur :P malangnya yang aku jumpai adalah sebungkus keropok ikan segera :( dengan perasaan kecewa aku merebahkan badan kekatil tanda protes . dengbawak banner besar menunjukkan aku sedang protes , gile ahh kan , protes siap bawak banner laaah kan :)

okay , aku sedang menipu kalian , harapan didada mengharap agar kalian percaya . haha . naseb laa kalau kawan nan aku , sapa tak bagi aku makan makanan yang banyak , aku selongkar locker die hingga di sebalik botol botol bedak yang terdapat didalam locker andaaaa , haha , ade berani ?

cehh , aku macam berpidato lak kaaaan , haha . ini semua sebahagian daripada hobi dan talent yang terpendam didalam haty neh , uwaaaa , aku terover , maty laa aku kalau yuyu zulaikha tahu yang aku melebihi over die ketika berkata kata :P

haha , kenapa yuyu zulaikha , kerana aku cemburu ahh tengok die , dala comel , grrrr , kiss karang kak yuyu neh :* , kak yuyu , suke tengok muke kak yuyu tuh , comel :) disamping itu , aku juga menyimpan hasrat nak jadi blogger otai , ceeeeeh , umur tak seberapa nak jadi blogger otai konon , 

takpa laaa , mak aku kata kita kena banyak berangan , insya Allah jadi kenyataan :) nak jadi kaya denagan berblogging okaaaaay ? boleh tak korang , aja la macam mana nak kaya dengan berblogging . nanti bolaaaay laa sedekah dekat rumah anak anak yatim , tak punn buad give away , mesti hebaaaak kan ?

wah , penulisaan aku makin lama makin panjang . tapi kaaan , makin lama makin malas laa nak updatee . grrr . please buang perangai malas anda , kelak anda yang rugi :)

sebalik aku mengupdate mende alah neh , aku nak cakap ahh neh . aku mimpi buruk semalam , uwaaaa , sedih laaa . masih menunggu tawaran belajar yang terbaek buad diri ini :) haih , malas bekerjaaa , nak duduk rumah goyang kaki , then dapat laaa duet , haha :P

kbai :)
"a day to remember" was Posted On: Thursday, April 21, 2011 @9:35 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ