Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Top 25 - Contest Cik Epal - Black and white picture terpilih laa jugak kaaan , :D
bangga tak bangga jugak la kan , ok la tuh top 25 , ade gak top tuh , tapi macam susah sikit la nak menang , sebab yang ade semua nya tiptop la kira nyaa , hadeh , tak apa laa , kalau menang lagi bestt , WHOAAAAH . tamak la pulak kaaan . haha . cik epal makin comel and lawa la pulak . weheee :)


http://cikepal06.blogspot.com/2011/04/top-26-contest-cik-epal-black-and-white.html#comment-form

haha . mesti korang tanye pahal laa aku tepek banner cik epal neh . sebab aku tgk die comel laa sgt , yeay cik epal dah comel , haha :) thanks eyy cik epal bagi i ade kat top 25 cik epal , auww , sayang sangat lagi ahh kat cik epal neh :)


okay , next topic pulak kaaan . hari neh aku berjalan la dengan mak aku , sebab musabab nya . aku dah tak tahan duduk rumah membesarkan apa yang patut aku besar kan . haha , disampaing itu aku cube mengumpul duet poket yang semakin kering akibat tidak bekerja , nak buad macam mana , aku kan anak kesayangan ayah sampai ayah tak kasi aku kerjaa woi , nanti macam mana laa aku nak kawen , hadoh ayah neh pun , kalaau boleh kan , die nak aku ade jee bawah ketiak die uhh , benggang lak aii kadang kadang , semalam die kata aku neh asek mintak duet jee . habes tuh mana lak aku nak cekau duet ayah woi , 


okaaay , cukup pasal ayah , tadi kan , ade laa abang suare nsem call aku , auw , aku ingat hape laa kan . tetibe jeee , neh asmida kee ? aku macam nak tanak jee ngaku , mana la tau penyamun la kaaaan , aku neh dala pemalu , haha , okaaay , memang laa lawak kan , haha , sila la terjun lombong , haha . die cume nak tanya , adek ade buad permohonan melalui internet untuk kolej !@#$%^&*() , haa , adee , then . adek betul betul nak belajau kat sini kee ? rase nyee la bang , haha . cukup aku cite pasal abang tuh okaaaay 


okaay la , aku sudah berjanji agar aku berdating dengan blog kesayang paling teruk sekali sehari , tapi kan , bilaa dah dapat katil , maigod , aku rendu kaw sayang , lalu lappy kesayangan di humban kan ke bawah katil tanda tak diperlukan lagi , haha . okay laa , cepat lupa diri kan aku neh  . teruk aihhh -,- 


mesti korang pelik kan dua tiga entry aku yang lepas asek cite aku rendu kawan kawan , sekolah kan , mesti korang punn rendu kan . hump , bila sekolah aku malas sangat , act aku rendu sangat nan kawan kawan aku yang dah lama berubah , apa punca sampai mereka berubah seteruk neh . apa punca nyaaa ? aku sayang kawan kawan aku ahh , fer me , kawan bia beribu , bercinta biar satu , hampaa bila kawan kawan dah hilang entah kemana , keserasian semakin hilang , segala nya berubah mengikut arus peredaran zaman :(


salam rendu buad kawan kawan aku and cikgu :(


sesungguhnya aku terlalu la rendu zaman persekolahan , sampai buad aku nak pergi sekolah tiap tiap hari , bila pandang beg sekolah aku yang adek pakai p sekolah hari hari , uwaaa , semakin meronta ronta perasaan tuh pada kawan kawan , kebanyakan kawan kawan aku , dorang nak pegi sekolah sebab ade kawan kawan jee , same laa macam aku , dapat borak tuh perkara yang paling best laaa . nak buad macam mana , bila dah berkawan mesti laa nak bercakap tak kira laki ke pompuan kaaaan . hmp , bila gaduh nan kawan kawan tuh normal la kan , masih kanak kanak kata nyaaa , 


bila dah habes sekolah neh , terasa nak bagi nasihat kat adek adek supaya belajar laa elok elok , nanti kelak kita yang rugi , perghhh , lagi hebat dari sasterawan negara kaaaaan . wah , sila la muntah  :P , haha . surry la kalau korang rase dua tiga menjak neh , entry kemain pajang berjela lagi , dulu bila nak buad karangan panjang , bukan maen mengantok otak berfikir , untuk tebus kesalahan saya pada masa silam , saya punn buad la entry panjang panjang , haha . 


k bai :)

"Top 25 - Contest Cik Epal - Black and white picture terpilih laa jugak kaaan , :D" was Posted On: Wednesday, April 13, 2011 @7:26 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ