Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 mereka sahabat yang senang di dekati :)
haha , menurut title diatas :) aku sedang merindui kawan kawan aku , asek rendu kawan kawan jek kan aku neh , nak buad macam mne , orang dah tak ada boooifriend , rendu kawan kawan jelaaaa kan , bukan bolay buad apaaaa ;

okay laaa , apa korang rase bile kawan kawan korang dah tak close macam selalu nyaa ? dulu before habis sekolah semua maacam tanak tinggal sekolah , tapi kaaaan , lepas jee dah habes , semua nya berubah kaaaan . hmppp 


bila kita tengah susah sekarang kawan punn tanak tolong kaaan , sebab semua dah ade life masing masing :(


dulu berjanji setia kan , lepas dah habis , semua nyaa jadi janji yang tak jadi , hmp , teringat zaman sekolah yang tetibe orang wish birthdaaaay , tapi bila dah habes sekolah , evrythng chnge kaaaaaan . haih , naseb laaa kawan :(


bukan nak cakap apa laa kan , kadang kala aku pun terlupa laa birthdaaaay kawan sendiri , haih , teruk betol laa kan aku neh :(


jum lihat gambar gambar kawan masa sedang bekerjaaa :( rendu korang 



salam rendu from asmyda edrus :)
"mereka sahabat yang senang di dekati :)" was Posted On: Tuesday, April 19, 2011 @2:11 PM | 1 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ