Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 kawan baek atau kekasih ? mana yang akan setia mendengar cerita kita dikala susah dan senang ?
ececeh title nak best jee kaaan ? haha . well biase laa , bila umur dah meningkat semua benda di zaman sekolah kita fikir , semua laaa , kisah percintaan zaman monyet , kawan yang bermuka muka , haha , sampai membuadkan aku penin laa fikir semua neh , sampai nanges meleleh laa air liur , sedih sangat kod laa rase nyeee . hmp . nak buad macam mana kan , orang kata kalau kita buad baek nan org , orang buad baek dengan kita kan ? tapi apa aku buad kaaat kawan kawan aku eyy ? haih . pelik la dunia zaman sekarang


kawan ? apa makna nya kalau semua nya nak amek kesempatan atsa diri kita . tuh nama kawan ke ? apa kita na buad kalau kawan sendiri tikam belakang kita pakai samurai ? hmp . mmg la sedih kaaan . tapi kalau dalam situasi tuh , kita still nak anggap die kawan ke ? kita still nak bagi die peluang buad benda yang sama lagi . kenapa ? jap , rasa macam dah lari tajuk jee kan , jap laa ka kejar balik , haha .


okay , bagi korang la kan . mana yang akan always nan korang bila korang susah and senang ? kekasih , macam mana lak kekasih tuh nak always nan kita kaaan . hmp


kalau kawan kawan pulak macam mana kaaaan . dulu zaman sekolah boleh lah mintak tolong kaaan . zaman dah tak sekolah neh ? semua kawan kwan busy buad life masing masing , bila boring mula carik kita kan , takpa laa , normal la kan bagi budak yang dah habes sekolah , mula mula rendu , dah lamaa , mana la nak rendu kawan lama kan .


ade pulak yang kadang kadang bagi alasan "aku kerja la , takdak mase" yelaa , macam tuh laa certain certain manusia neh . sedih kan bila kawan kawan keluar ramai ramai dengan kawan mereka , sedih sebab tak tergolong dalam mereka yang keluar sekali , nak kata mereka call aku tak dapat , tak ade laa pulak keluar kat notification aku kaaaan ,


yela , dengan alasan kawan cakap la , aku terlupa , ingatkan kau kerjaa , mmg terasa sebak semua ahhh , terima kasih wahai sahabat , kau buad aku betul betul terasa dengan semua neh . sobsob , sedih tak terhingga la kaaan .


kadang kadang aku terfikir , aku taknak akhiri dunia sekolah , tapi aku taknak belajar . sebab aku nak berkawan jeee , aku taknak hilang kawan kawan aku . sedih jeek bila kawan kawan membawa diri tanda protes , tapi mereka tak pernah nak paham ape yang aku rase . hmp


kekasih ? bila dah ade yang laen mula la tinggalkan yang lama , dengan alasan "i nak mulakan hidup baru , dengan orang baru" okay laa kalau tuh laa alasan die , tapi salahkah kita berkawan , dah tahu haty masing masing kan , kenapa nak putuskan hubungan macam tuh jee ? kenapa laa bila dah ade girlpren baru , lupe ex ex kita kaaan ? knpe eyy ? sebab girlpren tak bagy kawan nan ex awak eyy ? sampai macam tuh kan pemikiran merekan , haih .


aku rase aku taip neh melebihi 300 patah perkataan kan , hmp , tapi hati meronta ronta nak menaip lagy . takpa laaa , next time aku share entry neh dengan korang okaaay , msty korang bosan bace kaaaan , heee


mengenang masa sekolah kan best berbanding bila dah bekerjaya ,


"kawan baek atau kekasih ? mana yang akan setia mendengar cerita kita dikala susah dan senang ?" was Posted On: Monday, April 11, 2011 @5:40 PM | 1 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ