Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 aku selalu tabah dengan hari hari akuu , tak rugi duet mak ayah punn kalau bersabar :D
aku memang sedang tabah menghadapi segala galanyaaa , walau apa pun aku mmg harus tabah sikit laa kan , nak buat macam mana laa kan , aku yang menempah tiket kesakitan tuu , tapii aku tak kesah sangat punn , sebab aku tahu aku yang nak semua neh , so aku masih sabar dan bersabar , tak salah kalau aku sabar lagi sikit jee lagii , memang sekarang dia tak nampak apa yang aku buat kaaan , so aku kena chillex jela kaaaan :D  see , aku masih boleh tersenyum hadapi dugaan ini :)


rambut dah dipotong dengan cara tersendiri , so aku jadi tak tentu pasal kenapa aku potong rambut aku sebenarnyaaa , aku boringg la rambut panjanggg . macam apaa jee , benci akuuu .  so aku punn mentranfomasi kan rambut akuu kesebegini rupaaaaaaaaaa :

















haaaa , macam ni laaa , haha , cooool taaak ? haha , tunggu laa entry aku nantii :D hehe

"aku selalu tabah dengan hari hari akuu , tak rugi duet mak ayah punn kalau bersabar :D" was Posted On: Wednesday, November 23, 2011 @5:36 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ