Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 rendu nya nak balik semenanjunggg , tunggu aku ehh petaling jayaaaa :) i miss you hardly baby petaling jaya

haih , semakin rendu nya aku pada tanah air :( 

macam macam yang buat aku betul betul rasa rendu dekat tanah air , macam macam aspek laa kira nyaa , hmp , nth laa , tetibe aku rasa macam tiada mood laa weh , kenapa aku perlu rasa semua tuh ehh ? nanti aku dengan die sama jeee , tetap akan berpisah , tp die mcm tak paham jee apa yang aku rasa , haihhh , hopefully die tahu apa yang aku rasa m hopefully die terjumpa apa yang cuba aku perkatakan kat sini , memang aku rendu die sangat , aku cemburu jugak laa bila die jauh disana , dan aku jai=uh disini , biasa laaa , aku mmg dah selalu rasa macam neh , aku nak kekuatan aku yang dulu wehhh , aku nak jadi seorang yang tabah macam dulu wehhh , aku nak jadi seorang yang sabar macam dulu wehhh , aku tanak jadi macam sekarang neh , dulu aku tak kesah apa yang jadi , sekarang , semua nyaa kau terasa , sikit jee tersasar , comfirm aku terasa gilaaaa , ya allah , kau kuatkan ;ah aku , moga aku dapat tempuhi semua tuh dengan hati yang tabah , insya allah , dulu aku senang nak jujur , sekarang ? aku prefer pendam semua tuh wehhhhhhhhhh
"rendu nya nak balik semenanjunggg , tunggu aku ehh petaling jayaaaa :) i miss you hardly baby petaling jaya" was Posted On: Sunday, June 19, 2011 @12:16 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ