Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 when i miss you i wrote ur name in my heart because it will last forever :)
hari neh saya rasa masalah saya datang bertimbun timbun , sayang maaf la andai saya terkasar bahasa sayang , i love you laa syg . surry plssss :) saya rendu kita yang lama laaa awak , rendu awak yang sporrrrrting yang amat tuh laa syg :( tapi kan sekarang kaaan , perasaaaaaan sayang awak tuh saya rasa die dah pergi jauh dari kitaaa kan , sedih nyaaaaa , hanya saya jaaak yang tahu kaaan sekarang , saya nak awak ada dengan saya dalam keadaan macam neh sayang , saya rendu semua tuh , setiap hari saya berdoa agar awak selalu ada dengan saya , agar allah kembalikan awak yang dahulu kepada saya , hari hari awak , sampai saya tak pernah lupa nak text awak setiap pagi saya , sampai mana saya nak pergi saya bagi tau awak , tapi awak ? dulu jee awak keep told me evrythng yg awak buat . sekarang ? saya tanya pun awak tanak jawab , takpa awak , semua tuh maybe hukuman buat saya yang jahat neh kaaaan :( saya terima semua ini dengan redha awak walaupun sukar laa untuk saya sebenarnya , saya sedih awak , saya nak menangis bila teringat kita yang dulu , masing masing boleh mengalah , sekarang ? dua dua nak tunjuk ego masing masing kaaaan ? haihhh , sedih nyaa awak , maaf laa awak , saya tak pandai nak bermadah bila cakap dengan awak , hati saya sensitif awak , kalau saya salah cakap , saya yang akan merana awak :( maaf kan saya awak :)
"when i miss you i wrote ur name in my heart because it will last forever :)" was Posted On: Monday, June 13, 2011 @11:07 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ