Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 express update :)
alhamdulillah dapat jugak laa aku masuk uitm , rupanya course aku neh tak ada laa ramai perempuan , fer ur infomation , aku punn taktau la course apa yang aku menceburi neh , kira main redah jelaaa , buat macam yang aku neh tahu laa apa tuh diploma in building tuh :) haha , okay laa apa kaaan , kira aku berani laa nak buat benda berani mati neh , classmate ? okay laaa . tak banyak ragam , roomates ? alhamdulillah satu kepala dengan aku , aku punn like , whoaaaaaaah :D suke tak terhingga la babe , mmag la susah bagi aku nak berjauhan dengan mak and ayah aku semua kan , tapi nak buad macam mana :( haha , okaaaaay laaa , terasa nak balik laaaa , rendu mak aku laaaa , tapi naseb ada kawan yang gila happening laaa kan , tak ada gambar yang aku nak sajikan kat korang laaa weh , sury wehhh , next week okaaaay syg :) haha , aku suke gila duduk sini weh . aku bangun sangat laa awal weh :) sebab sini kan terang cepat sangaaaaaaaaat , aku dah belajar bahasa sarawak , tapi kaaaaan , tak tahu laaaaa , buat buat tahu jeee , haha


okaaaaay , its just a short post , next time okaaaaay :) insya allah lepas neh aku tak akan tinggalkan die berhabuk okaaaay



kbai :)
"express update :)" was Posted On: Thursday, June 9, 2011 @3:23 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ