Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 selamat tinggal wahai keluarga tercinta . mohon maaf andai terkasar bahasa :( semoga ayahanda dan ibunda sihat sejahtera :)

semasa pemergian anakanda disana , ayahanda , ibunda jaga diri baek baek okaaaaay , kakak jauh laaa , agak sedih laa nak tinggal mak dengan ayah , tapi nak buat macam mana kaaaan , kakak kan nak jadi en

dah lama dah aku nak update entry neh , tapi macam asek lupe jelaaa :( sedih nye weh , takpa laaa , aku update jugak , sekarang aku dah ada dekat UiTM kota samarahan neh . aku tak sangaka yang aku akan dapat sini , ya allah , terima kasih laaa , semoga kau mempermudahkan urusan aku kat sini , insya allah :) 

mak , ayah : kakak rendu mak denagan ayah laaa , doakan kakak berjaya kat sini okaaaay :) kakak kan nak jadi arkitek , insya allah , mak , kakak rendu makcek laaa , mesti makcek happy kan bila die dapat tau kakak dah msok ipta , heeeeee , kakak happy jee kat sini , insya allah tak akan ada apa apa yang jadi mase kakak kat sini sini sorg2 , mak dgn ayah doakan laaah okaaaay :)

"selamat tinggal wahai keluarga tercinta . mohon maaf andai terkasar bahasa :( semoga ayahanda dan ibunda sihat sejahtera :)" was Posted On: Monday, June 13, 2011 @2:24 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ