Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 MY FAV COLOR CONTEST
okaaay la , sedang aku berjalan jalan mencari mangsa yang comel gila nak mati . aku punn macam terjumpe laa pasal contest neh , sambil lompat lompat aku juin contest neh , dengan harapaaan boleh menang , insya-allah :)




jum laa tengok syarat syarat kelayakaaaaan :)



syarat2 senang je..

buat 1 entri sl contest ni.
gtau color yg paling korg suka.
+1pic korg yg berkaitan dgn color yg korg suka tu.

follow blog i.
http://nglcdvl.blogspot.com

tag 3org kwn.


most creative entry will win.
kali ni hadiah bukan contact lens tau.
something bigger. hehe :)


tarikh tutup 31/5 ^^




okaaay laa , gua letak gambar neh :)


aku suke colour green , sebab musabab nyaa adalah die nampak sangat laa cantik , sampai buat aku teruja tak sudaaaah laaa , colour die cool sangat , aku sukekan ketenangaaaaaaaan , kira laaawa laaa , pakej gyle ahh colour hijaaaaaaaaau


tagging saaaat :
zatie 
neff
myraaa

done :)

"MY FAV COLOR CONTEST" was Posted On: Tuesday, May 17, 2011 @10:39 AM | 1 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ