Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 rendunya dekat die , tapi die macam buat tak tau jee :( sedih nyaa rasa ya allah
act sangat laa mengantuk , tapi hati asyik berkata tolonglah update belog kaaaan , nak buat apa , aku pun update laaa dengan keadaan emosi yang tak berapa stabil neh , kuatkan laa jugak hati neh , nak buat macam mana kan , bia lah semua tuh berlalu agar ia menjadi semangat buat diri aku yang agak hina tapi tanak laa kata hina , nak kata hebat jelaaa kan , sedih nak mati tahap kronik laa sekarang neh :( nak buat macam mana kan , hati aku kan suke memberontak , maaf laaa , aku tak kesah laa kau nak cakap apa , kamek sik kisah laaaaa !


aku sajikan laaa lahu neh untuk korg semua , bia korang faham laa apa yang aku maksudkan okaaaay ?

aku nak tunjuk laa kat korang sume deanlist part one 2011 kann , hebat laaa depa neh , wahaha -,-


neh laa deanlist fer buildtech nanti , haha 

harap anda semua tak muntah laa okay , maaf na :)

kejap lagi aku and geng ada laa perjumpaan dengan senior building , macam penat sangat laa kan neh , tapi mmg penat pun weh , tak larat nyaaa , macam kat sekolah dulu jaaaak , kena rushing bagai laa kan , tapi nak buat macam mana kaaaan , mereka semua suruh buat , kata nak jadi pandai , JUST FOLLOW THE FLOW jela kaaaaan , haha :) aku sekarang tetibe je nak jadi ahli psykologi laaa , haha , padahal apa yang aku nasihatkan semua aku rasakan ada sindirin , waaaaaaaah , aku kan suka bercakap tanpa berlapikk , wahahaha , jujur tak aku dengan korang semua :P

maaf laa kalau andai kau terasa dengan sikap aku yang macam haram jadah neh okaaaaaay , 

kbai , penat :)

"rendunya dekat die , tapi die macam buat tak tau jee :( sedih nyaa rasa ya allah" was Posted On: Sunday, June 12, 2011 @4:54 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ