Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 express update :)
seringkali diuji dan teruji....perubahan ini sangat2 mengecewakan tapi qada' qadar ketentuan dari-Nya aku redha...aku terima tp dipersoalkan...maafkan Paly..i'm not so strong...



okay laa , what do you feel towards me syg ? saya tak kecewa , tapi saya sedih laaa , apa apa pun saya harap awak dapat terima saya seadanya , saya sayang awak sangat laaaa , saya rendu awak , maafkan saya andai diri neh selalu mengganggu ruang hidup awak , saya tahu semua neh silap saya , semua punca dari diri saya :( maafkan saya awak :)


maaf awak , terima kasih atas apa yang awak dah bagi kat saya selama neh , saya hargai semua tuh , saya tahu la awak sedih dengan apa yang saya buat , sury awak :( saya sedih dengan apa yang saya dah buat dekat awak laa syg :) maafkan saya sayang , saya tahu semua neh salah saya , maaf okaaaaay awak :)


kbai :) 

"express update :)" was Posted On: Friday, June 10, 2011 @2:43 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ