Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 saya dalam mood selamat hari guru neh , uwaaaa . rendu sekolaaaah la :(
tadi bukak jee fb ada satu entry yang sebut pasal hari guru , aku punn macam , OMG , aku lupa laa hari ni hari guru , cikgu , i miss you laaa :( nak jumpe cikgu semua , tapi saya busy laaa , sedih gylee ahhh , tetibe terasa menyesal sebab tak belajar betul betul dulu , uwaaaa , nak pergi sekolah balik laa macam neh . nak pergi sekolah tapi tanak belajaaar , nak jumpa kawan kawan and cikgu jeee , haha ,

dulu kan masa class sangat laa malas , sedih jee cikgu ajar kaaan , maaf cikgu , masa tu tak nampak apa penting ilmu , bila dah nak spm baru laa nampak macam mana penting ilmu , surry cikgu , sebab masa class saya asek tidur jee , haha . sebab ngantok laa kot , hee , lagi pun saya jeles laa tengok kawan kawan tidur , so saya punn tidur laaa , haha *alasan tak boleh diterima pakaaaaaai kan , haha . 

rendu teramat laa kat cikguuu , terasa sangat sedih bila ingat kelas KFL 1 09 / 10 kaaaan . semuanyaaa macam tak ada apa apa , sedih kaaaan . cikgu semua pandaaaaang dering jee kat class kitaaa , yelaaa , class kita kan banyak masalah problem , sedih bila semua cikgu salahkan class kitaaa , surry laa cikgu , best gilaa bila semua cikgu yang aja class kite orang sangat laaa sportinggg , siap back up laagi kaaaan . cikguuu , rendu dengan cikgu semua :(

cikgu bukan maen sayang kaaan dengan kite oraaaang , wahhh , *bangga sat :P 

alahai , rendu laa sangat kat cikgu neh :)



cikgu ibrahim yang ala ala rawkstaaaaaaaar :)


Puan Sherry :P i miss you cikgu 


cikgu Azimun . rendu nyaaa kat cikgu


Puan Maisara , Puan Suriani , Puan Rohizan 


i miss youuuuuuuuu <3


lagu untuk cikgu semua :)
selamat hari guru cikgu :) doakan saya berjaya kelak cikgu , terima kasih tau . we miss you 

tulus  ikhlas  ,
KFL1 09/10
"saya dalam mood selamat hari guru neh , uwaaaa . rendu sekolaaaah la :(" was Posted On: Sunday, May 15, 2011 @9:38 AM | 1 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ