Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 insya Allah segalanya akan berubah :P
sambail menaip entry dengan tahaaaaaaap gaban nak nangis sebab rendukan die , uwaaaaa , kenapa gaduh dengan die , kenapaaaaaa ? macam sedih jee kan , biase laaa , ini laa punca nya kalau suka berjanji mahu ketemu , tetapi tidak mengendahkan janji yang dibuad , hanya janji kosong sajaaaa . agak mengecewa kan , takpa laaa , dalam beberapa jam insya Allah akan pulih , saya rendu awak laa sayang m betul laa sayang , ngak tipu dehhhhh !

sedih laa awaaaaaak ! jangan la macam neh sayaaaaaaang :) nak awak laaaaa :( i miss you :P

oh tuhan , buka la hati nya , ceh , poyo laa weh ! surry laaa , sangat laa sedih sekarang neh , im sorry sayang , saya tahu silap saya , saya tahu hari ini kita gaduh punca dari saya , im sury sweethearts sayaaaaang , surry laa awaaaaak , saya rendu awaaaak , tapi saya ego kan sayang , hmp , awak dah lama kenal saya kaaaaan ? kita takan tinggai each other kaaan babyyyy ? *maaf laa , entry berbaur jiwang naaak mati , sorry taw sayang :P


hmp , awak dah tak sayang saya keeee ? hmmp 


Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta


terima kasih awak :)

"insya Allah segalanya akan berubah :P" was Posted On: Saturday, May 7, 2011 @6:08 PM | 2 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ