Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 tadi kita detim dengan mama nee nee kite :D hikhik
hewhew , malu nak ceritaaa , hari nii keluo dengan mama nee nee kite , hikhik , orang panggil dia budak ketot , so aku nak join the club la kan :D haha . kelua dah berapa kali aku taktau , tapi baru nii la ada gamba dengan dia , haha , kemain lagi kaaaaaaaan , susah la pulak , dio naaaak , artisss :D hikhik 


*ni laa mama nee nee kito :D ada orang panggil dia ketot :P


*tadaaaaa :D ni ahh gambar kamii duo :D asal muka mama nee nee macam tuuuuuu ? weirdo :D

okay sekarang sesi nak ceritaa apa yang kita jumpa sepanjang berjalan dari TS ke SG WANG and then ke PAVILION :D 


see apa yang kite orang jumpaa masa sedang duduk sambil merehatkan kaki :D hikhik , malu laa macam nii , lawak gilaaaaa , sampai balik teringat benda alah niii :D comel je dia pose , kot ye punn bernafsu dengan binatang nii , pakaikan laa dia panties kee , apa keee , haha . malu laa kaum adam kalau tengok dia org punya sendirik :D #tutup muka pastu lari 


macam biasa la kan , kalau dah blog aku , aku mensti la tepek gamba aku sebesar alam , hewhew , comel kan aku , ok aku tahu :D





#sila kan muntah kalau tak suka :D hewhew , thanks mama nee nee teman kita keluar :D hikhik 




"tadi kita detim dengan mama nee nee kite :D hikhik" was Posted On: Wednesday, December 14, 2011 @2:28 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ