Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 sejak dah tuka layout , aku tak sudah sudah tengok blog akuu , hikhik
hopefully lepas je dah tuka layout baru untuk blog aku boleh laa kan mencekalkan hati untuk mengupdate blog dengan tabah setabah tabahnya kan , hikhik , mana la tahuu . Dengan layout baruu , dapat laa naikkan viewer . Insya Allah :D hikhik , lately ni selalu macam out of mood nak update blog , disebabkan cerita cerita pahit akuu , arghh , sedihh , jaaaap , aku menangis mengenang semua ituu :(

jap , apa apa pun , layan laguu nii :D

AKU BUKAN UNTUKMU by ROSSA

Dahulu kau mencintaiku 
Dahulu kau menginginkanku 
Meskipun tak pernah ada jawabku 
Tak berniat kau tinggalkan aku 
Sekarang kau pergi menjauh 
Sekarang kau tinggalkan aku 
Disaat ku mulai mengharapkanmu 
Dan kumohon maafkan aku 
Aku menyesal tlah membuatmu menangis 
Dan biarkan memilih yang lain 
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu 
Pasti itu terbaik untukmu 
Janganlah lagi kau mengingatku kembali 
Aku bukanlah untukmu 
Meski ku memohon dan meminta hatimu 
Jangan pernah tinggalkan dirinya 
Untuk diriku 
Sekarang kau pergi menjauh 
Sekarang kau tinggalkan aku 
Disaat ku mulai mengharapkanmu 
Dan kumohon maafkan aku 
Aku menyesal tlah membuatmu menangis 
Dan biarkan memilih yang lain 
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu 
Pasti itu terbaik untukmu 
Janganlah lagi kau mengingatku kembali 
Aku bukanlah untukmu 
Meski ku memohon dan meminta hatimu 
Jangan pernah tinggalkan dirinya 
Meski ku memohon dan meminta hatimu 
Jangan pernah tinggalkan dirinya 
Untuk diriku

*Yengok laa , bertapa parahnya hati dan perasaan akuu , ya allah , kau tabahkan akuu , aku sampai dah give dah dengan dia :( haihh . semoga tuhan bekalkan aku kekuatan yg berpanjangan , aku tak tahu macam mana aku nak jujur lagi kat dia , like seriouslyy , aku MENYESAL ! terasa gila bila kau pergi dari aku , terasa gila bila kau jauhkan diri kau dari aku , terasa kau marah aku walaupunn kau rasa status tuu bukan untuk akuu , terasa kau maki aku , terasa tu , terasa ini , uwaaa , kuatnyaa KARMA ini membaham akuu , macam membaham sang garuda yang tergaru garu kaaaan :'( haihh , menangis tanpa laguu la aku nii , YA ALLAH , jujur aku katakan , aku tak mampu nak tempuh semua ini ya allah :'(
"sejak dah tuka layout , aku tak sudah sudah tengok blog akuu , hikhik" was Posted On: Friday, December 9, 2011 @5:40 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ