Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 maafkan aku , menduakan cintamu :(
sekarang baru la aku sedar yang aku merendui diaaaa , aku rendu dia , aku ego ka dia yang ego ? haih . sedih gila hati kecil aku yang comel nii aku sayang dia , aku pernah jujur kat dia yang aku rendu dia , tapi kenapa dia macam nak ignore akuu ? haihh , aku menangis sebab dia , semua laa sebab diaaa , mostly apa yang aku update kat fb semua pasal diaaaa , dia buat aku tertanya tanyaaa , kenapa aku tak boleh berada di hati diaa lagii . sebab aku dah tipu kau semua tuu ? sebab aku fake semua tuu ? aku rendu kaaau , i love you with all my heart :( 



denga laguu tuu , itu untuk kau , dan kau tahu apa aku rasa , aku sayang kau sgt sayanggg , aku rendu kau sangat , sangat sangat !
"maafkan aku , menduakan cintamu :(" was Posted On: Tuesday, November 29, 2011 @4:07 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ