Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 walau badai yang harus aku tempuhi , aku rela
aku memang suka merepek dekat fb akuu , well aku nak bagi hang dan hang tgk , hikhik , aku nak kau baca , baru kau tahu siapa aku , haha . baca la ok :D nak aku sertakan kat sini lagi , hehe 

‎"Orang yang paling cepat dalam minta maaf adalah 'ORANG YANG PALING BERANI'. Orang yang paling cepat memaafkan adalah 'ORANG YANG PALING KUAT' dan orang yang paling cepat melupakan kesalahan orang lain adalah 'ORANG YANG PALING BAHAGIA'.

pergi tanpa sebab ; datang dengan alasan :D #yeahituAku . nak aku pungut ; tanak aku campak

Beginnings are usually scary and endings are usually sad, but its everything in between that makes it worth living.

Mengalah bkn bererti lemah. Mengalah bererti cukup kuat utk tdk membiarkan diri kita diatas (y)

Sekali menipu, ingat senang orang nak percaya kali kedua? So, dont you ever try to lie. No one will trust you, again. #ok aku terasa -_-

Dendam kesumat takkan melahirkan duit yang banyak , tak payah nak berdendam , maafkan dah bergenbira seperti tiada apa yg berlaku :)

kalau aku rindu kau punn , bia laa , aku bermain dengan perasaan ke kau yang kalah dengan perasaan ? tak salah kan rendu EX sendiri , haha . kalau nak benci punn agak agak laa , dulu EX sendiri jugak kau bermadah berhelah !

weh aku rendu EX aku , haha , aku cakap betul la nii , EX mana satu rahsia :P

Hidup ini penuh cobaan dan rintangan, kamu tak akan bisa menghadapi sendirian, oleh sebab itu sahabat selalu mengulurkan tangan.

Awak sangat berharga buat saya , I miss you my dear EX :) biasa laa . Dah kata EX . Kot mana punn , mesti ada terselit perasaan walau kat celah gigi okaaay (y) jgn nak ego sgt .

Bbrp org mgkn berubah. Namun kebanyakan tidak. Mereka hanya berpura-pura menjadi seperti apa yg diinginkan

Sebelum kita mengeluh tentang apa yang kita Makan,Pikirkan tentang orang2 yang tidak punya apapun untuk dimakan

Jangan berpikir kamu tak mampu melupakan masa lalu. Tutup pintu masa lalumu, karena Tuhan selalu buka pintu masa depanmu.





gambar 3 tahun lepas :D

"walau badai yang harus aku tempuhi , aku rela" was Posted On: Saturday, December 3, 2011 @4:19 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ