Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 walau apa pun yang terjadi aku kena tabah
sekarang aku menduduki ujian besar buat diri aku , yang buat sampai aku rasa nak menangis :( sakit hati , semuanyaa bercampur aduk , hanya tuhan jee tahu perasaan aku . sekarang aku dilamun dengan perlbagai masalah , satu demi satu ia datang , buat aku rasa lemah sangat . aku harap semua ini akan berkhir , harap sangat , bahawa usaha yang aku buat selama ini berhasil dan membuat keluarga bangga dengan aku , insya allah , aku berharap agar aku kuat nak hadapi semua ini , aku tak kuat :( tolong aku ya allah , beri aku kekuatan nak tempuh semua ini :) aku harap semua ini boleh buat aku senyum kelak , insya allah :D 

.
.
.
.
.
.


aku nak jadi apa yang mak dan ayah nak , aku nak jadi apa yang mak dan ayah harapkan , aku nak balas budi mak dan ayah , aku tanak tengok mak kecewa , ayah kecewa , aku tanak , walau aku nakal macam mana , aku tahu , mak dan ayah tetap sayang aku , walau apapun yang mak marahkan sebab tingkah laku aku , aku harap ,aku tak buat mak kecewa , aku harap , aku berazam ,  semoga allah memberi kekuatan  kepada aku , insya allah :D
"walau apa pun yang terjadi aku kena tabah" was Posted On: Tuesday, September 27, 2011 @3:09 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ