Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 
semalam mood aku tengah baik nak baik dengan semua orang laa kan , afta that ada laa sorang budaaak neh , buad spoil mood aku , okaaay la , die ex aku , so aku macam dah kenal laa perangai beliau , cume yang aku pelik , asal laa perangai beliau dah lain ? kenapa laa dengan beliau neh , nak carik pasal apa dengan aku , beliau neh memang buat aku sakit hati laa semalam . aku chill je , beliau yang emo , aku punn tetibe dalam masa yang sama emo jugak ahh , sebab macam benggang kaa dengan ayat yang beliau lemparkan , hoh , tak apa laaaa , aku paham , beliau kan dah hott . dulu beliau suam suam je dengan aku , tu punn budak sekolah beliau yang minat , almaklum laaaah , beliau ada rupe , bukan macam aku hoh , aku neh , dala rupa tak ada , comel pulak tuh , beliau mana laa nak kawan dengan orang yang low profile macam aku , beliau tu laa hebat , hoho , aku tak heran dahla sdengan beliau , sebab aku rasa beliau dah sesat dengan kawan beliau , so aku macam , lantak beliau laaaa , aku still anggap beliau kawan yang penting nyaaaa :D



aku tanya panjang , beliau jawab sikit jee hoh , pandan muke kau , kena kat hidung kau , beliau masih tak reply msg budak comel tuh :D



hoho , beliau naik status macam neh laaaa , okaaaay laa , beliau mmg hot , sebab tu beliau naik status :D pweee :D aku tak heran laaa hottt sentaaaaaap :D  

say byebye kepada beliau , 





* neh pesanan aku untuk beliau :D selama 1 year i dengan u , i tak pernah nak lupekan u sebab i rasa i perlukan kawan macam u , tapi tak apa , i tak heran kalau u taknak kawan dengan i punn , i seda kesilapan i kat u dulu , sorry okaaaaay :D and now i rasa macam nak baik baik as a friend , tak lebih laaa u , tak pernah laa ada hati nak get back dengan u , pls , tak ada niat langsung laaa u , i seda laa i siapa , tak ada rupaaaaa , u mana laa nak kawan dengan i kaaaaaan :D byebye :)
"" was Posted On: Monday, September 12, 2011 @2:34 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ