Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 chapter 20
Heyya bloggers , sudah agak lama la kaaaan aku ta update blog kaaan  ? bkn apa laaa , aku busy plus penat , dgn kerjaa lagi , okay laaa , serious laa aku kata , lately nehh kerjaa sgt stress sbb mcm2 ahh jadii , and aku agak sedih dgn keadaan manusia sekeliling okayyy , mereka seakan akan tak memahi  akuu , okay laaa , im sory ahh kalo aku ada buad sala kaaat korg okayyy , aku busy laaa buad masa sekarang kaaaan , lagi2 bilaa mak cik aku akan melangsungkan perkahwinan dieee ,

Okay maktih , gud luck with ur new life , seriously laaa , lps nehh comfirm maktih takan layann kakak kaaaan ? okay takpaa , kakak paham sebab maktih dah ada husband laaa kaaaan ? hmp , and aku terasa  gilaa bila na blik kmpg nehh , tapi takpa laaa , aku kuatkaaaan semangat , aku tahu aku kuat tok hadapi apee pun jua rintangan , insya-ALLAH , okay laaa , maktih , have a nicee day okaaaaaaaaay ? jaga diri

And aku sgt gembira bersama bestie aku dua tiga empat hari nehhh , die seolah olah sgt laa memahami akuuu , cumee aku stress laa bilaa die asek bercerita tentang Shahrul Nizam kesayangan diee tuhh , okay laa zatie , aku taaak kesaa if kaw na together dgn dieee , tp once kaw dah kate kaw tanak , kaw seolah-olah muntah okayyy , then kaw jilat die balik kaaaa weh ? sedaaa okay zatie , if kaw rasa die terlalu baekkk , go on dgn dieee okayyy ? aku ckp btol laa kaaaan , aku suke tgk kaw nan die , tp aku kureng dgn perangai die yang agak manjee tuh ahhh ,

And , aku terasa tersayang ahh kat seseorang laaa , wahhh , im fall in love with you laaa sweetheart , surry laa syg I cm nak tanak jee meet dgn youuu , segaaaaan ahh , u kaaaan comel . haha , jgn na perasaaaan lebih okay b , haha , knpe b ? nth laaaa , kte org selalu geditgedit pgil nama mcm neeeeeh  kaan b , asl kaw ? na jelouse lakkk ,  pgy mati ahhhh ,  grrrr , jgn na jelouse dgn rumah tangga kami yang sedia terbinaaa okayyy ?

Okay , aku p PC EXPO , mcm2 mendeee ahh aku buadf kaaat sne , and takan ahh aku p masak laaaak kaaaan . comfirm ahh aku p beli barang electronic kaaaan ? mne ade jual ikan kerin kaaat PC EXPO kannn . aku dah beli iPod shuffle , dgn hargaaaa RM @#$%^&*( , jgn na tnyee brapee laa kannn . sbb aku jee yg taukkk , haha , okayy laaa , byebye blogger's , i love you forever , next week lakk aku updateee kawww 
"chapter 20" was Posted On: Monday, March 7, 2011 @12:36 AM | 2 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ