Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 chapter 11
okayyy , may be entry kali nehh a bit sedihh laa , haha . tp tapee , aku cool jee , haha , well , aku seorang yg tabah di hadapan semua orgg , msok toilet , apaaa lagyyy , nangiss ahh kn , haha , and aku sgt laaa baek haty melepaskn org yg sekian lamaaa bersamaa akuu , grrrr , 1 year and 5 month is a longer time kn friend ? tp na buad mcm mne knn . dah mulut gatai mintak break berjutaa kali , go on jelaaa kn , haihhh , bilaa dah tadee , baru laaa na menyesal gyleee bapakk , kann , haihhh , teruk kaw nehh kan mydaaa , tolong laa jdy org yang berperi kemanusian okayyyyyyyy , huh , sedihh je kn bilaa hubungan yg sekian lame dibinaa and runtuh macam tuh jeee , and i likeeee ahhh , frustt siottt , padahal diri sendiri yg masalah kn , haha . bolayy pulak mcm haram kn perangai akuu nehhh , tapeeeee ahh , aku admit ahhh , AKU LOSER , haha , tapee mydaaa , stay strong okayy . biaa lah dia tadeee , family kaw still ade kn , hopee kaw sgt laa semangat untuk teruskn hidup kaw , haha , beri laa nasihat kt diri sendiri untuk anda lebeh berkeyakinan dlm diri , haha 
'okayy mydaa jawab blik apa kata kata semangat yg diberikan , haha . aku tade niat na sakit kn dieee , aku sygg diee . haha , tp aku cemburu butaa , aku ta pedulik haty orgg , yg aku pedulik hanya laaa haty akuu jeee , aku try tanak berperangai seperti budak2 , tp na buad mcm mana knnn , dah haty memberontakkk , akhir nyaa merugikan diri sendiri kann , haihhhhh , na borondor punn da ta bolayy daaa , apo laaa kono kek den sampai apo den buad pon den tatau , hummppp , maap kn den yo , den tawu sumo salah denn . den sayang ekau sgt yo , kalo bolayy den tanak hilang kaw yo , den na together nan ekau yo , ekau laa nyawo denn , ekau laa segalo galonyoooo , den umpamo mayat hitam dah tak bernafas sebab ekau tado nehh , grrrr , maaf laa kalo entry kali nehh buad korg bosann na baceeee , maap okayy , den cumo na bagi taw yg denn syg minah senawang denn yooo , itu yo laaa kojo denn solain den poie morempit nan minah rompitt den tuu yo , die tuh asek maen sepak bolaa yo , smpy mlm tyto nan den punn laa na sepak2 denn , gyloo agak eyyy , torok bona porangai tuh ahhhh . haha , ade gaye kn sejak berKAHWIN dgn minah senawang nehhhhh
i love youu foreverrr dyyy , i miss you at all my timeee , im seeking all my forgiveness , im sury

"chapter 11" was Posted On: Saturday, February 12, 2011 @9:39 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ