Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 chapter 19
atas permintaan rakan sekerjaa saya untuk updet belog comel nehh . saya punn meneruskan usaha untuk updet walaupun updet sambil nak menangis menahan batuk yang teruk ini . saya sayang suara sedap sayaaa , nanti takde sapa puji suara cute macam doremon kanggg , halaaaaa , sakitt gilaaa ahh tekak akuu neh , sambil nak menangis okayy , ahhh , sakit diee tayah cakap la kaaaaaaan ? ini semua gara-gara air-cond rumah aku yang agak berhabuk sedikittt . wahhhh , aku memang laa na cuci filter air-cond akuu , tapi aku kerjaa nyahhh , so aku tak sempat laa kira nyaaa . tapa laaa , hope batuk aku akan elok tak lama lagii , hopefully laa kaaaaaan , AMIN ~ well aku dah bekerjaa semula selepas menahan krisis selama beberapa hari di rumah . till sekarang masih terasa bahang yang melanda diri , till sekarang masih terasa kesakitan hati yang makin lama tidak mempunyai hati perut dan segalaanyaa , mungkin jalan hidup seorang dewasa memang begini agaknyaaa , aku masih tertanyaa kenapa aku bertindak sedemikian  ? adakah hati tidak dapat menerima apa yang diperkatakan ? tak apa laa , asalkan aku akan melangkah pergi dari rumah ini pada suatu hari nanti , bila dan dimana aku menetap semua itu belum tertulis dalam diari sendiri , mungkin jauh dipelusuk negara sebagai seorang perantau . mungkin juga sebagai penduduk tetap . semua itu tidak dapat aku jangka kerana semua itu masih difikirkan , sakitnya hati hendak meninggalkan rumah yang selama ini menjadi tempat jatuh dan bangun aku bersama keluarga , sakitnyaa mungkin aku sahaja yang merasa , kepahitan juga aku turut yang merasa , tetapi bahangnya mungkin dirasakan oleh ibu tercinta yang banyak menyokong setiap apa yang inging aku lakukan , aku pasrah andai pemergian yang tertulis buat akuu , aku redha kerana semua itu hanya aku pinjam dari ALLAH , and sekarang aku hilang cinta dan semangat aku , walaupun seketikaa , masih membuat aku terasa kehilangan , maafkan aku andai selama kita bersama , okayy , byeebyee , i love youu <3
"chapter 19" was Posted On: Wednesday, March 2, 2011 @12:15 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ