Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 si gemok mata tak ada
sedang aku menaip entry , hati penuh berbunga laa konan nyaaa , sangat laaa kan , padahan nak marah jee rasa , haha , rasa nak terjun dari tingkat 5 neh . haha . tapi hati relax jee mengharung apa yang berlaku , sedihhh :( sedih sebab duit dalam wallet tinggal berapa ringgit jee , menangis tak terkata ahh rasa nyaa , duet untuk perut comel nak makan bagaimana ? kesian nya die , die bakal menjadi kecil tak lama lagiii :( haha  , tadi call mak , die kata die nak masukkan dalam hari isnin , perghh , terseksa nyaa saya disini , makan biskut kering jeee , sebab biskut raya kite dah habis :( ok aku dah lari topic :D


act laa kan , aku nak tunjuk gambar aku yang aku rasa macam comel jee kan sekarang :D 

sila lihat gambar dibawaah :D
/
/
/
/
V



korang tak rasa aku macam kurus keeeeeeeee ? haha , aku pun tak pasti la aku kurus kee tak . tapi tak , hehe 


usha bawah lagi , baju yang sama , haha 




tengok , apa kau nak cakap ?
"si gemok mata tak ada" was Posted On: Saturday, September 10, 2011 @11:07 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ