Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 tentang kekasih , tentang cintaa

sayang awak....

Dye saya kenali penuh kenakalan tapi disebaliknya tersurat kasih sayang yang disirati kemanjaan. Dye juga sangat degill tapi sifat sabar dan tabah ada padanya. Dalam tak dijangka,,,kini dye sudah ponn mengisi ruang di haty nehh...

awak,,,terima kaseh yer,,,sekali lagi awak hangatkan haty perasaan jiwa saya dengan kehadiran cinta awak. segalanya tentang awak saya suka waima ada kalanya mengguris haty saya nehh,,,biasalaaa xsemuanya sempurnakannn...tapi kita boleh merubahnyaaaaa kan???

nowadays, saya dah mula kerja, jadi agak sibuk mencari rezeki untuk diri sendiri keluarga n macam2 lahhh kepentingan lagyyy...pape ponnn saya cuba nak luangkan dengan awak,,,even kita xpenah jumpa kan,,asal dapat text n coll awak ponn dah cukup kan,,,mentang2 lahhh now pakai Digi Easy..makin menjadi2 lak kan...hahahaha

soory kadang2 buat awak rasa sunyi  tapi saya tetap bangga ada awak sayang...awak belajar untuk bersikap prihatin dengan masa saya,, awak fahami kepenatan saya..papeponn awak jangan isau k baby,coz i awz mish uuu...u punn kena laaa selalu rindu2 saya tau...sebab saya kan sayang awak....:)

awak...bila la erk kiter nak p cotton island yer??? berangan dahh mimpi ponn dah, ,,gambar,,,lagi laaa dah siap...hehehehe...lawak ahhhh

so sampai sini dulu lahh...continue nex tyme erk...papai bloggers  papai my sweet heart,,, :P



*this is from P*** , thanks kerana menyinari hidup saya dulu awak :D sekarang number dg punn tak ada kat awak kan syg , sye syg awak !
"tentang kekasih , tentang cintaa" was Posted On: Tuesday, August 23, 2011 @9:47 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ