Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 hey . im so sleepy :D
arghhh , aku bangun lambat laa sangat hari nehhh , 7.30 baru laa sedar , macam tak percaya jee alarm handphone comel aku tak ada bunyii , mule la aku mengerjakan tugas sebagai seorang pelajar uitm yang gigih lagi bersemangat , cepatcepat mandi macam ali baba . haha , siap jugak pkol 7.40 , haha , express rakyat taaak aku , pakai bju 5 minit , messy gila laa pergi class hari neh , haha , lepas tuh aku pun melangkahkan kaki pergi class dengan kadar yang segeraaaa :D kira macam berlumba perjalan kaki laaaa , sampai class , ramai rupenya tak datang class . aku ingt tak ada apa apa . lepas tuh pokpekpokpek , 8.30 baru laa start class , apa laa lecturer aku nehhh , penat laa aku lari dari hostek ke fakulti dengan harapan yang semangat wajar nak ke class , haha ,. last last sir bad mood sebab ramai yang tak ada , kite org jugak yang kena tadah telinga , terima kasih sir sebab menyedarkan kami , makin semangat aku nak pergi clas harihari , haha , rajin kaaaaan aku , walau apa perasaan sangat malas laaa disitu , haha . okaaaay babai :)
"hey . im so sleepy :D" was Posted On: Wednesday, August 17, 2011 @9:51 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ