Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 aku nak jadi perempuan macam playful kiss .
kalau korang perasan la kan , kat sebelah yang banyak banyak link neh kire macam final project aku laaaa , walawehhh , susah bak hang subject aku amek neh , rasa nak terjun dari tingkat 5 neh wehh , tapi masih bersabar menanti apa yang dataaaang :D dengan harapan semua nyaa membuahkan hasil , insya allah :) korang doakan lah aku okaaay . mana tau aku berjaya kelak , mesti korang suke kaaaan , and doakan aku mampu harung semua neh :D

apa motif aku letak gambar lelaki masa depan aku ?


aku nak jadi macam oh hani sebab musababnyaaa , die tak pernahh putus asa nak carik cinta sejati die , and die tak pernah nak berpaling arah , so suwittt , aku nak jadi macam neh jugaaaaaak , tak kiraaa nak jugaak macam neh , okaaaaaay my baby P ? hehe . i love you tau awak , bukan nak terkinja kinja , tapi nak tunjuk kat awak yang saya sayang awak sangat sangaaaaat tau , pls laa mengerti , tadi saya tengok gambar awak , suwit nyaaa sayang :D i love you more laa rasanyaaa :)) be mine pleaseee baby :D 



"aku nak jadi perempuan macam playful kiss ." was Posted On: Saturday, August 20, 2011 @1:29 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ