Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 aku seolah tunggu teman :(
okaaay , first of all , thanks sebab kau dah berjaya buat hati aku sakit nak mati kan , terima kasih oiii , aku tak sangka kaaaaan , kau yang begitu ego , aku tak kesah laa kau nak kaata apa punn , aku malas dah wehhh , haha , kau dah berjaya suke org lain kaaaan , cepat nyaa hati kau berubah kaaaaaan , terima kasih kaaan awak , im the looser , #pffft , luahkan jee weh , kau kan gentle lek laa kan , tak ada laa masalah kalau kau nak luahkan perasaan apa pun kat org , kau kan hot , apa pun boleh dapaaat , cakap jee pompuan mcm mne kau nak , semua dapat laaa weh , yelaaaa , org ada rupa kaaaan , mcm tuh kee nak berubaaaaaah ? mcm tuh ehh ? takpa laa weh , teruskan dengan life kau , aku taknak kacau kau , dan aku akan carik life aku ! tak payah nak bestie sgt laaa kan dgn aku , kau kan ada kawan kau , apa laaa nak susah ! kawan sehidup semati kau tuh , tak payah nak carik aku sgt laaaaaa kan , ! okaaaaay , aku try nak benci kau sekarang , sebab seriously aku dah kecewa sgt dengan kaaaaau , and fyi aku tak perlukan kau , sekian !
"aku seolah tunggu teman :(" was Posted On: Thursday, July 28, 2011 @1:13 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ