Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 bestevergirlfriend :D
sedang aku melepak tak tentu pasal teringat akan esaimen yang dah menimbun atas meja sampai rasa nak muntah tengok , aku pun menelaah nyaa perlahan lahan sambil ditemani oleh sang buka yang memenuhi ruang muka buka aku , haha , korang mesti dah boleh agak apa aku nak merepek neh kaaan , biasa laaa , aku ditemani sang facebook yang sedang hangat dengan gossip isu semasa yang harga topup akan naik , lalu aaku pun menerjah beberapa blogger otaaaaai , wahh , betul laaaaa , hampeeeeh betul , awat laa naik harga neh , tanak bagi aku topup laaa tuh , paaaang sat g , hehe , act aku dah lari topic , aku daaaaapat tag photo from my friend laa kire nyeee , berkobar jugaaak nak bukaaak , sekali bukak , nah amek haaaang , tengok apa die buat :D

comel kaan die buat , haha , even kite orang kawan sekejap jeee , tapi rapat sangat , mana pegi mesti ada depa neh dah sekarang , heh , gila ehh , hehe , semua dah further study :

zatie pemilik blog http://sayasukaberkatakata.blogspot.com/ dah nak jadi lawyer , bestfriend gua since secondary school laa weh , till now yaw :D

myra yang tak ada blog :D hehe , aku kenal die dah lama act , cume aku neh malas nak tego , sekali amek hang , satu tempat keja aku habaq kat hang :D 

farah ffb :D die pun tak dak blog , die neh aku tak kenal langsung , yela budak rawang beb , aku mana laa kenal , sekali die kenal aku beb , die kata penah nampak aku kat kem mokhdaaaaar . perghh , hot siooot aku , haha 

nafis ? ada blog , tapi aku lupe , haha , die neh aku tak suke dulu , bajet cool je matnah sorang neh , haha , kenapa matnah ? kau tanya ahh nafis neh , haha :D

amar ; die ex classmate gua ahh , sibuk je ahh mamat neh nak keje dengan aku , sibuk ahh , saja nak spy aku laa tuh :D

amir ; aku tak kenal ahh mamat neh , at first kaaaaan , jujur ahh aku cakap , aku tak suke mamat neh , sebab muke die buat aku rasa benggang , nak tampa punn ada laaa kire nyeeee , haha , lepas tu kaaan , lama lama aku macam suke kat die , haha m tp aku benci , haha , amer jgn nak perasaaaaaaan ok :P

shahrul nizam ; bb-mers , haha , biasa laa tu , orang kaya kaaan , aku punn tak suke die ahh , sebab kaaaaan , die macam selalu kutuk aku , so aku touching sangat . haha , benci ahh kamek , kinek ehh , haha , aku tak suke dieeeeeee , sebab die selalu kata aku macam comel ahh , haha :D

dan yang terakhir : gua laaa , sebab gua kan pemilik blog yang comel neh , lantak ahh gua nak kata apa punn , sebab blog neh punn gua create untuk lifestyle guaa kan , :DD


* gua bukan nak perasan , tapi gua tahu , korang selalu kata gua comel , mekasih naaaa :D GUA tuh kata ganti nama diri pertama okaaay :D gua masih mengamalkan bahasa melayu yang betul , dan gua juga masih ingin pada daratan gua , bukan macam si MATNAH tu , gua punn taktau laa die , die bukan main lain hebat berkata kata dalam bahasa sarawak beliau , haha . beliau lupe diri la tuh , mak and ayah beliau bukan org sarawak punn , tapi kalau dgn gua beliau nak bongkak , salah orang laa beliau , haha :D

*tolong laa alert pada apa yang gua dah highlight , 



neh gambar gua dengan best ever girlfriend gua :D beliau kat toilet sebelah , so beliau tak ada , hehe 



tak semua ada dalam gambar gua , sebab internet gua selow melow macam matnah , gua upload sikit jee ok :P gua sayang korang semua , gua nak kite kawan sampai bile bile okaaaay :D gua naaaak chiiiioooou :D

much love ; myda comel :O


*gua mintak maaf andai gua tersalaha cakap atau gua terkutuk korang , gua terpaksa jujur dengan korang semua :D
"bestevergirlfriend :D" was Posted On: Friday, September 9, 2011 @1:31 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ