Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 baju raya gua kaler pink merah putih :D
menaip dengan perasaan sedih sebba biskut raya dah habes , mood nak final pulak keluar , sedih kan , sedih sampai banjir sarawak , apa nak buat kan , naseb laa sebagai seorang perantau , hehe , takpa laaa , aku  gua sedar siapa laa gua neh kan , 

beberapa minit kemudian gua membawa diri dengan harapan ada orang nak pujuk gua , last2 gua masih juga tak dapat biskut raya kegemaran gua , gua menangis laa teresak esak , seksanya menanggung rendu kaaaaaan :( seksanyaaa kalau diri diseksa dengan jarak pemisah yang sangat laa jauh kaaaan , final semakin menghampiri , diri ini bagai langsung tidak sedia dengan apa yang akan berlakuuuu , hadehhhh :D tak paaa , banyak lagi masa kalau rasa nak berubah kaaaan :D insya allah :DD


the whole famile wearing redpinkwhite , weheee :D the most happiness family ever :D


"baju raya gua kaler pink merah putih :D" was Posted On: Friday, September 9, 2011 @5:44 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ