Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 chapter 29
okaaay , tujuan aku menaip entry neh adalaaah nak mencerita kaaan apa laaa aku rasa sekarang nehh , adakah aku merindukan sekolah aku , ? sure laa weh .. and best friend forever okaaaay , yang sama2 buad hal dgn aku dizaman waktu persekolahan yang mempunyai 1001 kenangan yang dicipta oleh owner blog neh yang comel , auwww . haha , takpa laaa , aku mengarut sebab nak menghilangkan rasa sedih neh . okaaaaay , back to title laa kaaaan , mmg kali nehh entry akan penuh dgn gambar atau potret okaaaay , sebab aku sgt merindukan zaman persekolahan aku wehh , zaman suke duka aku wehh , zaman belajar , semua laaaa , okayy laaa 23 march 2011 neh result keluar , yang menjadi persoalan adalah , adakah classmate aku seperti dahulu ? adakah classmate aku akan seperti dahulu tanpa perubahan ? adakah ?
okay laaa , back to title laa kaaaan . gambar2 sekalian dibawah adalah gambar semasa aku menyertai perkhemahan di kem ecokids , neh anjuran rakan muda laa kan , aku mmg mudaaa . haha . okayy laaa , aku pgy sbb ade 3 seat kosong , apa laaagy , pergi ahh hangkut semua segala barang kt hostel , dah pgy skolaa dah that timee , dengaa jee bolay pgy , apa lgyy , amek baju then gerak , haha  okaaaaaay laaaa






















byebye ahh , na blik daaaa , kbai
"chapter 29" was Posted On: Thursday, March 17, 2011 @2:52 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ