Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 
Sebagaimana yang anda ketahui . cehh , aku formal pulak kan , as korang tahu aku ada sugar glider yang bernama Abang Fluffy . KAHKAHKAH . biasa lah . mak kata aku ni jiwang tam tentu pasal , sayang aku kat sekor je lah anak jantan aku ni , perangai , sumpah mengada ngada macam baby . sampai nak "yak" pun nak "yak" atas tangan mummy dia , nak buat cane kan . anak kesayangan . setakat ni aku dah jelajah 3 buah negeri . dan aku wajib hangkut doraang okay , sayang woihhh ! sila ikuti ganbar kasih sayang antara aku dan "abang fluffy"


negeri pertama yang dijajah - Negeri Sembilan


kediaman siswi UNIKL - Kuala Lumpur 


berkawan rapat dengan missess abbit - Kedah


berkawan dengan si kejam penelan semua jenis bintang - Kedah


teman mummy serve orang kawin - Pahang


teman mummy dia carik kerja di serata tempat - Taman Jaya Petaling Jaya 

seperti mana yang mereka yang rapat dengan saya tahuu , saya telah pun menambah koleksi bintang berbulu ni atas sebab melihat abang fluffy kesunyian dan membuat saya rasa kahsian dan dia . saya telah pun mengambil keputusan dengan membeli seekor lagi sugar glider kegemaran org kesunyian . haha . 


akhirnya mereka berpasangan . tiada lagi masalah kalau tak bermain dgn dia <3 walau tak main pun , walau busy mcm mne pun , syaa tetap akan main dgn dia . balik kerja penat penat pun tengok dia rasa dah tak penat , macam ni agaknya ada anak esok lusa , HAHA , piss tikit 








"" was Posted On: Friday, May 25, 2012 @8:46 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ