Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 chapter 4
well , asmyda edrus here :) hari-hari saya lalui sgt lhaa best , asek gelak smpy bolayy pecah perut , okayy , next plan fer off days , grrr . cuto dua hari babeee , mne tak kaya aku . mcm org kerjaa office ta ? :) thenn dgn gaji aku yg sgt lumayan selama dua minggu iaitu RM300 ++ , haha , lawak kn :p , itu dua minggu je taw guys , kalo sebulan ? kira lhaa sendiri , haha :D , surry lhaa smlm ta update blog , busy plus sgt lhaa penat kod , cuz saya kerjaa malam lhaa guys , dengan melepak tak tentu hala dekad Golden Screen Cinema tuh kn , mcm2 lha cite die , smpy lhaa kte org dah berjaya menjadi steward part timee , haha , :) serunuk siot , korg penahh dapat ? ta kn , and kte org seperti anak-anak kecil dapat gula-gula dari seorang pakcik ahh , smbil ketawa dan membuad gelagat gila masing-masing , haha . maaf kawan-kawan kerana mencerita kn cerita yang memalukan ini okayy , and i had a really best dayy on 29 January 2011 . kerana saya betul-betul berani berterus-terang yang saya suka akan nyaa , dan die memberi respon yang agak positive kann , grrrr , thanks awakkkk ! :* and todayy saya rasa dgn apa saya buad sgt bodoh , tidak kah hairan dgn pengalaman yg selama ini saya ada tidak menjadi pengajaran buad saya ? haihh , saya sedar saya hanya lhaa manusia biase yg ada cacat celaa okayy , well saya admit yang saya seorang yang pelupaa okayy . okayy lhaa , saya penad menaip , smpai cramp dahh mulut bercakap sambil menaip kn , hopee korang enjoy lhaa eyhh dgn blog aku yang hebad lagy comel ini okayyy . byeee , muahmuah !
"chapter 4" was Posted On: Monday, January 31, 2011 @12:07 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ